Hoog tijd om even stil te staan bij het volgende:  want onze nieuwe Marketing Manager, Stefano Oosthof, is inmiddels alweer ruim een maand geleden bij Music Meeting gestart. Stefano zal voor velen geen onbekende zijn. Met ruim 15 jaar aan ervaring binnen marketing, communicatie en PR, heeft hij inmiddels flink wat noten op zijn zang. Zo was Stefano in het verleden onder andere verbonden aan poppodium PAARD, de Grote Prijs van Nederland, het Life I Live Festival, Festival Dag in de Branding, Mondriaan Jazz, TU Delft Campus en ALDA Events. Daarnaast was hij tevens manager van zijn eigen PR bureau De Revolutie. En over noten en zang gesproken: ook op het podium liet Stefano van zich horen, als zanger van de Haagse sensatie HSSLHFF.

Na een internationaal avontuur (Berlijn), verbindt Stefano zijn passie voor muziek, ondernemerschap en het ontdekken van culturen aan een volgende uitdaging. Als Marketing Manager van het Music Meeting Festival zet hij zich in voor het vergroten van zowel de (internationale) aantrekkingskracht als het bereik. Met extra aandacht voor de nieuwe koers die Music Meeting de komende jaren gaat volgen. #cliffhanger

“Wat mij zo enorm aanspreekt binnen de wereld van Music Meeting, is de aandacht voor het verhaal. Achter de muzikant en achter de diversiteit aan culturen die hieraan zijn verbonden. Daarbij sluit Music Meeting ook naadloos aan op mijn passie voor het ‘ontdekken’. Er gebeurt zo ontzettend veel op de podia en achter de schermen van het festival, en daar ga ik vanuit mijn werken nog meer de nadruk op leggen. Het vertalen van de emotie van het festival in beleving. In beeld, in aansprekende verhalen en zoveel meer.”

Kennismaken met Stefano? Stuur een mail naar stefano@musicmeeting.nl.